2011. szeptember 23., péntek

accesories


source: http://www.modcloth.com

8 megjegyzés:

Tavken írta...

I like Pie! :)

Annemarie írta...

nekem most az elso es a harmadik variacio jon be a legjobban.....na de nem lehet ellenallni a pavatollas gyurunek sem....:)

Julie (Little Pink Rain Boots) írta...

Great picks. Those knee high lace up boots are gorgeous.

Mr. Paparazzo írta...

Érdekes cuccok! De kik hordanak ilyeneket? Az utcán járva én még nem láttam egy hölgyön sem ilyen divatos dolgokat. Vagy csak én járok rossz helyen? :)

Ilka von Torok írta...

Hát szerintem ezek alap dolgok, nem tudom itt a nök viselnek magassarkut, karórákat, gyürüket, láncokat bakkancsokat, meg táskákat! Lehet h, rossz helyeken jársz, vagy csak nem figyelsz a részletekre.

Rick Forrestal írta...

Great layout and design.
Love this post.
xo

petras kunstblog írta...

Awwwww the shoes.
I am dizzy ;)
greetings

Bog-Bog írta...

Mind tetszik nekem, de különösen az az első cipő férkőzött a fejembe, meg a lovas clutch, na meg a pávás gyűrű!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...