2011. május 25., szerda

Moby’s House























source: Miss design

10 megjegyzés:

Dora írta...

I love the light minimalistic feel of the house.The bed is looking super comfy and those wooden stairs are gorgeous :)

Andrés Corella írta...

Me too..I like the detailed but at the same time very minimalistic decor...I fell in love with the dinning table..is that a window? cause if it is...fabulous location!

xx
Andy
The Black Label

lil miss Sauniya' írta...

So simple yet so attractive.!.! I love the dining room, the view from the window is juat WOH.. the picture was taken from the perfect angle..
I wouldn't mind having a place like that :)

Sauniya'
xo

Elektra írta...

Lucky you to have a visit in this beautiful house! ;) Nice atmosphere in this house, which I could be there one time :D

Elektra x

Bog-Bog írta...

Hát, nem ezt vártam tőle :D Amúgy szép, egyszerű, ízléses, főleg kívülről tetszik a ház formája, homlokzata, bár az egész nem az én stílusom.

janettaylor írta...

Bog-Bog - Én is másmilyenre számítottam...egyébként rendkivül tetszetős.

Annemarie írta...

nem is tudtam volna mas hazat elkepzelni neki! (meg van picit oregedve :P) Long live Moby!

SABINNA and DAVID írta...

wow, so amazing! love all this black and white!

xx, Sabinna and David

broken-cookies.blogspot.com

Mr. Paparazzo írta...

Nice photo series about that beautiful but simple house.

2moss írta...

én is tök másra számítanék tőle, de amúgy elég faszán néz ki...melyik országban/városban van egyébként?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...