2011. május 9., hétfő

Madonna - Paradise-

5 megjegyzés:

Bog-Bog írta...

Általában nem vagyok oda az énektudásáért, de ez most egész jól sikerült. A 80-as évekbeli munkásságát szeretem igazán. Az biztos, hogy jobb táncos, mint énekes és nagyon kreatív, igazi profi minden másban.

Annemarie írta...

szerintem nagyon jo enekes, nem csak tancos. nem muszaly operaenekes legyen valaki ahoz hogy jo enekesno legyen!
Nagyon szeretem ezt a szamot :)

Ilka von Torok írta...

Madonnat nem sertegetni, sztem nagyon jo enekesno sot, amugy meg operaban szeretnenek igy enekelni. :)

Bog-Bog írta...

Ez nem sértegetés. Ének szakot végeztem, értek hozzá, ennek ellenére én sem vagyok egy nagy énekes, mert pl. tök semmilyen hangom van.

Susan írta...

még mindig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...