2011. március 18., péntek

Mango Spring 2011 Nude Collection!









:)

11 megjegyzés:

january w. írta...

Én nem tudom,miért terveznek nyárra hosszú nadrágot és hosszú ujjú felsőket,elvégre az ember lánya az 50 fokban nem azt veszi fel:D A negyedik képen az a felső úúú,nagyon szép:) Lehet,hogy megnézem majd...Neked melyik tetszik a legjobban?

Ilka von Torok írta...

hat hosszu ujju felsok, mert ez csak a tavaszi kollekcio :) nekem amugy a legjobban a szinvilaga tetszik, ( de az utolso, az elso es a masodik a stilusom)!
xx Ilka

Sere no Sekai írta...

I love Mango! xoxo

petras kunstblog írta...

This style, the colors and floral patterns are my absolute favorite. Oh my heart goes on. Wonderful post, Ilka
happy weekend xoxo

Annemarie írta...

nekem az utolso elotti a stilusom,de akarmelyiket felvennem...minden jol nez ki a megfelelo idoben es helyen. :)ma este mi is jol fogunk kinezni,ugye Ilka? ;)

Ilka von Torok írta...

Thanks Sere no Sekai and my dear Petra! :)
xx Ilka

Hat na jo, mi mindig jolnezunk ki :P

noeminin írta...

uuuuu de jok!!

Bog-Bog írta...

Nagyon szépek, nőiesek, nekem szinte mindegyik a stílusom, csak olyan hullaszínű vagyok ezekhez az árnyalatokhoz.

Ilka von Torok írta...

Jok bizony Noni :)

Ez az en bajom is Bogi, h a feher boromhoz....de attol nagyon imadom ezeket a szineket!

Little Pink Rain Boots írta...

I love nude/beige clothing, it's subtle sexy and chic.

littlepinkrainboots.blogspot.com

mienkintoshfairie írta...

I like the 50's style "Dior - The New Look" floral skirt in the 4th image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...