2011. március 20., vasárnap

Inception a film by Christopher Nolan + Marion Cotillard for Interview by Mikael Jansson!


A simple little idea that would change everything!
Dreams feel real while we're in them.
It's only when we wake up that we realize something was actually
strange!

What is the most resilient parasite? Bacteria? A virus? An intestinal worm? An idea. Resilient... highly contagious. Once an idea has taken hold of the brain it's almost impossible to eradicate. An idea that is fully formed - fully understood - that sticks; right in there somewhere. (Inception)

7 megjegyzés:

Andrés Corella írta...

I wasn´t that fond of Marion until I saw La vie en rose...and I fell in love with her...love that Inception ad..looks so vintage!

xx
Andy
The Black Label

Rick Forrestal írta...

What a beauty . . . I love these photos, where she melts the lens on the camera. Wow. I had to see "Inception" twice. I lost track of dreams vs. reality. And thanks for that last picture (I almost forgot.)
xo

Bog-Bog írta...

Ő a nagybetűs SZÍNÉSZNŐ! Nem nagyon szoktam kedvenc színészeket választani, de ő mindenképpen benne lenne a listában! Olyasmi, mint az 50-es/60-as évek színésznői, akik igazi dívák voltak. Nagyon érdekes kisugárzása van (és pont szombaton láttam a Piaf-ot).

Ilka von Torok írta...

Thanks Andy and Rick! :)

Igen nagyon karakteres no, nekem is tetszik nagyon, de van benne valami felelmetes vagy nem is tudom gonosz a tekinteteben, ettol fuggetlenul bejon.

Holly G. írta...

úú inception..imádom. és mal-t is szerettem benne, marion-t pedig ezért szerettem meg.
szerintem is van benne valami, nem is tudom, talán hidegség, mosolyogni nem sokat láttam még.
gyönyörű képek.

Little Pink Rain Boots írta...

I loved this shoot from the first time I seen it in Interview magazine, and I adore her. She gave a fantastic performance in Inception.

Have a great week,
Julie (littlepinkrainboots.blogspot.com)

mienkintoshfairie írta...

I enjoyed the film, and i love this photo shoot with the actress from the movie! Her eyes are so dreamy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...