2011. március 4., péntek

Gabriela Herman!Bloggers!








Blue skies are coming!

8 megjegyzés:

Rick Forrestal írta...

Wow, everyone's blogging! (I love pic #5, with the refrigerator door open. Ha.) They should all turn on the lights -- go outside, get some sunshine, some non-computer time, don't you think?

Ilka von Torok írta...

yes you are right Rick :)

Tanya (a Taste of T) írta...

I love these photos. They make my life seem way more normal :)

<3, New Follower
Come get a dose of laughter at A Taste of Ta

Holly G. írta...

a hűtős elég fanatikusnak tűnik. persze a többi is simán, de az a leginkább.én a hatos vagy a hetes vagyok azt hiszem:D
jó összeállítás, és én remélem, hogy nem ebből áll az egész napjuk, csak épp ezt a pillanatot sikerült elkapniuk:)

Erika Nagy Farkas Dudás írta...

Huh, elég ijesztő elsőre :) Ha nem vigyáz az ember, beszippantja a virtuális világ. Önfegyelem kell, a bloggerséghez is :) Az első kép már a gyógyíthatatlanságot érzékelteti.
Szép hétvégét!

Ilka von Torok írta...

Thanks Tanya xx Ilka :)!


Hat mindent csak mertekkel, jon a nyar es mar latom elore,h mindenkinek a blogja ugy ellesz hanyagolva...telen jol jon mert kevesebbet mozdulok ki,de szerintem mindenki igy van ezzel
xx Ilka

Bog-Bog írta...

Na, én nem így csinálom, azért ennyire fanatikus nem vagyok :-) Néha jó két napot kihagyni és rá se nézni semmire.

Ilka von Torok írta...

hat mikor valamin nagyon dolgozok :D (nem blog)
akkor en van amikor igy nezek ki!
De mostansag idom sem volt nagyon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...