2010. december 25., szombat

Le petit chose!









For today:Intelligence is sexy !

18 megjegyzés:

victoire jin írta...

haha indeed! such lovely photos. hope you have a great christmas/holiday :)

Ilka von Torok írta...

Thanks I wish you the same! :)
kisses Ilka

ATW írta...

gosh i'd give a lot for the the bag by LV :) xxxx

Beango írta...

a masodik kepet en is ki akartam tenni:D

Ilka von Torok írta...

ATW I feel the same:D

Hehe akkor gyorsabb voltam!
kisses Ilka

Bog-Bog írta...

Szépek, megint! Jaj, most voltunk a barátom családjánál, ahol 5 cica van. Vittem a kiskutyámat is, haza kellett előbb jönnünk, mert a cicák veszélyben voltak!

Ilka von Torok írta...

Hat igen a kutya macska baratsag nem minidg mukodik!Nekem van egy fekete kandurom, de nagyon kutya kedvelo, az egyik legjobb baratja egy pincsi volt:D, most a tesomeknak van kutyajuk, mikor jonnek hozzank szerencsere nincsenek harcok :)

Sixpence and a Blue Moon írta...

I love your blog! Thanks so much for visiting mine. Wishing you a Merry Christmas! :) I am now a follower of your blog! :))

Tjaala írta...

Merry Christmas!!
love christmas photos <3

Brenda írta...

I love your images especially the Louis Vuitton, my favorite!!
Happy Holidays!!

Brenda

Estelle írta...

thank you so much! Merry Christmas to you too!!

Glamour Bbey. írta...

Hayhay!
How are you? Your blog is great and I love your style! I'm glad that I've visited yours.

Please, check mine, & maybe we can follow eachother? + join my giveaway!

Thanks and love,
Cindy from www.glamourblog.tk

Ilka von Torok írta...

Thanks a lot Sixpence and a Blue Moon,
Tjaala,Brenda ,Estelle and Glamour Bbey!

kisses and hugs Ilka!

Bog-Bog írta...

De ennek a cicának milyen szép kék szeme van! A barátomék új macskája is hasonló, vörösiszapból mentett cica.
(Nem akarok ünneprontó lenni, de a 12. hozzászóló szó szerint ezt írta nekem is, na, de értem én, így kell sok olvasót szerezni :D)

Ilka von Torok írta...

Igen nagyon szep szeme van a cicusnak, szerintem van egy adag photoshop is benne...amugy meg a 12 hozzaszolo, hat csak a szokasos :)) (itt mindenki ilyen hiperkedves)...amugy meg ugyis megvannak az embernek, a kedvenc blogjai, es azt is tudod, ki irja igazabol, es ki nem.

Mandy írta...

the pics are wonderful!

Mechi írta...

Hello! thanks for following me, i will follow you now!!! very nice blog!!!

jadore írta...

I love that LV bag!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...