2010. november 21., vasárnap

Wildfox spring 2011











Erotic Feast!

source

9 megjegyzés:

Bog-Bog írta...

Olyan jók ezek a fotók, meg a styling, asszem, a sketchbooksix-en láttam pár napja,de még mindig tetszik.
Köszi a Skorpiós kommentet, jó egy "bennfentes" véleményét is hallani!

Ilka von Torok írta...

jaj engem is nagyon inspiralnak ezek a fotok!
Szivesen a skorpios hozzaszolast maskor is,(ha mar skorpio vagyok termeszetesen csak a horoszkopban)
:)

Maddalena írta...

Lovely pics!
following!

d. írta...

úúúú 3 napja nem jártam blogokon elsőre ez megváltás:)

Ilka von Torok írta...

oh orulok neked, hogy megvaltas :) xoxo

Maddalena thanks :) xoxo

Setty Lepida írta...

Perhaps one of the best campaigns by Wildfox, such sweet light!

Ilka von Torok írta...

oh yes Setty Lepida I think the same!
thanks for visiting my blog!
xoxo ilka

dora straw írta...

ezek a Wildfoxos képek mindig olyan jóók, imádom őket!!!

Ilka von Torok írta...

jaj en is imadom, ugy kene nekem is olyan ruzsfoltos polo :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...