2010. október 9., szombat

Today I...


18 megjegyzés:

Beango írta...

ezt elbámulnám órákig.

Ilka von Torok írta...

en is szeretem nezni mikor csak "nezek ki a fejembol"

richard írta...

Holnap ott leszek.

Ilka von Torok írta...

hol leszel( a mozgo gif-ben)amit kitettem?mi mar ott vagyunk, varunk! (ha a bejegyzesemrol beszelunk)

richard írta...

Haha, nem, Marosvasarhelyben.

Ilka von Torok írta...

ejha kis detektiv :D holnap reggel en meg megyek kolozsvarra, majd legkozelebb!

Ilka von Torok írta...

es micsinalsz itt?

richard írta...

Congresul Farmacistilor.

Ilka von Torok írta...

nekem meg atrakodott a kolozsvari kiruccanasom szombatra!igy hat vasarhelyen leszek!

Ilka von Torok írta...

akkor?

richard írta...

Szombaton menyek Besztercere...beszelunk.

Ilka von Torok írta...

jol van, en csak szoltam, h holnap vasarhelyen leszek!de meg beszelunk!( blog messenger)

Mircea V. Turdean írta...

Tare gifu :D

Ilka von Torok írta...

mersi Mircea :)

baba írta...

csak nezek ki a fejembol

Ilka von Torok írta...

Isten hozott a nezek ki a fejembol klubban :) pusziiii

richard írta...

most erkesztem.

Ilka von Torok írta...

jo keson!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...